نمایشگاه نقاشی «من خوشحالم وقتی که ...» برگزار شد

i-am-happy-timنمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان با عنوان «من خوشحالم وقتی که ...»، کاری از کارگاه آموزشی حدیث با همکاری موزه صلح تهران در روزهای 31 اردیبهشت و 1 خرداد 1396 با حضور کودکان هنرمند، خانواده‌های آنان، شماری از علاقه‌مندان و مهمانان ایرانی و بین‌المللی چون هماهنگ‌کننده مقیم ملل متحد در ایران، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران، نمایندگان مدرسه ژاپنی‌ها و هم‌چنین نمایندگان موزه صلح تهران و کارگاه آموزشی حدیث در نگارخانه هنر فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.

 

نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان با عنوان «من خوشحالم وقتی که ...»، کاری از کارگاه آموزشی حدیث با همکاری موزه صلح تهران در روزهای 31 اردیبهشت و 1 خرداد 1396 با حضور کودکان هنرمند، خانواده‌های آنان، شماری از علاقه‌مندان و مهمانان ایرانی و بین‌المللی چون هماهنگ‌کننده مقیم ملل متحد در ایران، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران، نمایندگان مدرسه ژاپنی‌ها و هم‌چنین نمایندگان موزه صلح تهران و کارگاه آموزشی حدیث در نگارخانه هنر فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.

i-am-happy-1

 

در این نمایشگاه، 29 کودک شش تا نُه ساله، احساس خود را از خوشحالی و داشتن آرامش در موقعیت‌های مختلف به تصویر کشیدند. از ویژگی‌های آثار کودکان در این نمایشگاه استفاده از چوب به‌جای کاغذ بود. در مسیر تهیه این آثار، کودکان ضمن آموزش غیرمستقیم در رابطه با احترام به محیط‌زیست، آموختند که برای بیان احساسات، شیوه‌های صلح‌آمیز فراوانی وجود دارد. به‌علاوه در بخشی از این نمایشگاه، کودکان به یکی از رویاهایشان که تبدیل قسمتی از نقاشی آنان به‌وسیله چاپگر سه‌بعدی به عروسک‌های قابل لمس بود، رسیدند.

i-am-happy-2

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3